Smolař Štybar. Při cyklokrosu si potrhal vazy v rameni

ČTK ČTK
17. 10. 2014 8:28
Český cyklista Zdeněk Štybar se při závodu v cyklokrosu v Ardooie opět zranil.
Zdeněk Štybar.
Zdeněk Štybar. | Foto: Reuters

Paříž - Český cyklista Zdeněk Štybar se při závodu v cyklokrosu v Ardooie opět zranil. Jezdec stáje Omega Pharma - Quick-Step, jenž se v tomto belgickém městě ošklivě potloukl i při srpnovém dojezdu etapového silničního závodu Eneco Tour, si při pádu potrhal vazy v pravém rameni a musel se podrobit operaci. Dnes už nemocnici opustil, aby stihl sobotní svatbu s partnerkou Ine.

"Zase Ardooie a zase po kontaktu s bariérou. Můj první vážný pád v cyklokrosu," napsal Štybar k fotografii na Instagramu.

Úřadující mistr světa v cyklokrosu, jenž se po srpnovém těžkém pádu teprve na začátku září vrátil do pelotonu, si podle informací stáje vykloubil rameno. Vyšetření magnetickou rezonancí následně odhalilo poranění vazů a kloubu a nutnost chirurgického zákroku.

Operaci se Štybar podrobil ve čtvrtek pozdě odpoledne v Roeselare. O tom, jak dlouho bude muset český cyklista tentokrát odpočívat, se rozhodne 22. října po kontrole.

 

Právě se děje

před 2 hodinami

Airbus reorganizuje výrobu, ve Francii závody spojí, v Německu naopak rozdělí

Evropský výrobce letadel Airbus ohlásil největší reorganizaci svých výrobních závodů ve Francii a Německu za více než deset let. Informovala o tom agentura Reuters, podle níž Airbus výrobu uskupí do tří celků. Ve Francii výrobu sloučí, v Německu rozdělí. O provozu ve Španělsku se vede debata.

Ve Francii výrobce letadel spojí výrobu aerostruktur do jednoho subjektu. Závody v Saint-Nazaire a Nantes, kde se montují trupy letounů, se tak sloučí s divizí Stelia s globální působností.

V Německu Airbus rozdělí divizi Premium Aerotec. Část z ní sloučí se závody ve městech Stade a Hamburk, z části vznikne samostatná divize, která se bude zabývat výrobou detailních součástek v omezeném množství.

"Posuzujeme různé vlastnické struktury s cílem najít to nejlepší řešení," uvedl mluvčí společnosti ohledně naposledy zmíněné divize. Ta produkuje jak jednoduché součástky za pár dolarů, tak i ty složitě obráběné, co stojí desítky tisíc dolarů. Spadat by pod ní měla i část továrny v Augsburgu a rumunský závod v Brašově.

Šéf podniku Guillaume Faury před dvěma měsíci označil výrobu aerostruktur, do nichž se řadí i trupy letadel, za hlavní předmět podnikání Airbusu.

Zdroj: ČTK
Další zprávy