FOTO Kvitová po prohře držela slzy, Flipkensovou chytl amok

Zatímco Petra Kvitová vyřazení z Wimbledonu téměř oplakala, její přemožitelka Kirsten Flipkensová si postup užívala opravdu divoce
Velký zmar prožívala Petra Kvitová po porážce ve čtvrtfinále WImbledonu.
To její přemožitelka Kirsten Flipkensová si vítězství plně vychutnávala.
Flipkensová byla v obrovské euforii.
Kvitová přitom nezačala utkání špatně.
Foto: Reuters
Sport Reuters Sport, Reuters
2. 7. 2013 21:42
Podívejte se obrazem na čtvrtfinále Wimbledonu mezi Petrou Kvitovou a Kirsten Flipkensovou.

Podívejte se obrazem na čtvrtfinále Wimbledonu mezi Petrou Kvitovou a Kirsten Flipkensovou.

 

Právě se děje

před 22 minutami

Írán zatkl opozičního novináře Zama, spolupracoval podle něj se zahraničními tajnými službami

Íránské revoluční gardy oznámily, že zatkly íránského novináře Rúholláha Zama, který využíval komunikační aplikaci, aby posílil disent. Informoval o tom zpravodajský web BBC. Zam žil podle médií v exilu v Paříži. Okolnosti jeho zadržení jsou nejasné.

Šestačtyřicetiletý Zam, který je synem reformního duchovního Mohammada Alího Zama, byl podle revolučních gard dopraven do Íránu v rámci komplikované tajné operace. O jeho zatčení informovala íránská státní televize s tím, že krok představuje vítězství nad západními tajnými službami. Podle revolučních gard dostával novinář pokyny a ochranu od zpravodajských služeb Francie, Spojených států a Izraele. Jeho zadržení íránské úřady připsaly moderním a inovativním technikám, který byly využity k "oklamání" zahraničních tajných služeb.

Zam v minulosti odmítl, že by spolupracoval se zahraničními zpravodajskými službami. Novinář spravoval populární protivládní zpravodajský kanál Amadnews, kterému íránské úřady připisují podněcování protestů v letech 2017-2018 po sporných prezidentských volbách. Web sdílel videa z protestů, nelichotivé informace o íránských politicích a na šifrované komunikační aplikaci Telegram měl web 1,4 milionu sledujících. Íránské úřady uvedly, že kanál podněcoval násilné povstání, a následně jej zablokovaly. Později ale web začal fungovat pod jiným názvem.

Zdroj: ČTK
Další zprávy