Bude Škoda Auto dál pokračovat jako sponzor Tour?

ČTK, SportPlus
20. 7. 2007 14:47
Škoda Auto zatím neví, zda prodlouží sponzoring Tour de France
Bude dál cyklisty na Tour doprovázet české auto?
Bude dál cyklisty na Tour doprovázet české auto? | Foto: Reuters

Mladá Boleslav - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zatím neví, zda prodlouží smlouvu o sponzoringu Tour de France i pro příští rok.

Dohodu o partnerství uzavřela Škodovka s organizátory slavného cyklistického závodu v roce 2004. Mluvčí automobilky Jaroslav Černý dnes ČTK řekl, že jednat o případném pokračování spolupráce se bude po skončení letošního ročníku.

"Není rozhodně pravda, že spolupráci určitě ukončíme. O všem se bude teprve jednat s organizátory závodu i uvnitř společnosti Škoda," řekl Černý. Podle něj je třeba zohlednit všechny faktory včetně takzvaných "výsledků viditelnosti" na Tour.

Škodovka bude prý brát na vědomí i dopingové aféry, které nejslavnějšímu etapovému závodu světa v posledních ročnících výrazně poškodily pověst.

První z nich má na kontě i právě probíhající ročník, když se ukázalo, že německý jezdec týmu T-Mobile Patrik Sinkewitz byl měsíc před Tour pozitivně testován na testosteron. V reakci na to okamžitě přestaly až do vyřešení případu Tour vysílat německé televize ARD a ZDF.

Dohodu o partnerství uzavřela Škoda s organizátory závodu v roce 2004 na čtyři roky.

Na jejím základě přepravují od té doby každoročně organizátory a novináře během závodu vozy Škoda a reklamy společnosti se staly nedílnou součástí obrázků Tour. Podnik dohodu uzavřel s cílem proniknout více do povědomí Francouzů i lidí z dalších zemí, kde je cyklistika velmi sledovaný sport, jako jsou Španělsko nebo Itálie.

Škodovka si před uzavřením smlouvy také vytkla cíl získat 0,7 procenta francouzského trhu, což se jí povedlo již loni. V roce 2003, rok před zahájením spolupráce s Tour, prodala Škodovka ve Francii 14.000 aut, což bylo 0,6 procenta celku.

 

Právě se děje

Další zprávy