Se speciálem pronajatým od francouzského týmu BSA už sbíral zkušenosti na nedávné Bohemia rallye.
Soutěž v okolí Mladé Boleslavi posloužila Vojtěchovi jako seznamovací s novým strojem. Žádný další test už ale neabsolvoval.
"Bohužel. Do auta usedneme až při shakedownu. Snažili jsme se ještě dohodnout, abychom si mohli vyzkoušet krátké nastavení na tovární gumy, které jsou trochu jiné, než jsme zvyklí, ale z mnoha důvodů to nebylo možné," uvedl Vojtěch v tiskové zprávě Czech OMV rallye týmu, za který pojede.
Devětadvacetiletý Vojtěch na domácí půdě sice prohrál s Janem Kopeckým, který bude v Německu také startovat, ale s výsledkem svých jízd byl celkem spokojený.
"Máme najeto opravdu málo kilometrů. Že jsme byli schopni držet krok a ve srovnatelných podmínkách i dvakrát porazit Honzu Kopeckého, to pro nás ale bylo dobré měřítko. On má velké zkušenosti a fungováním se řadí mezi širší špičku mistrovství," řekl.
Navíc si je jistý, že v Německu bude schopen jet ještě rychleji. "Ten potenciál určitě máme. Nejsem zatím schopen říct, jak moc jsme auto využívali, ale určitě to během závodu na Bohemce bylo ještě se značnou rezervou," uvedl Vojtěch, který bude tradičně spolupracovat s navigátorem Michalem Ernstem. A to i přesto, že stále ještě není úplně fit po nedávné zlomenině nohy.
Vojtěch startoval v Německu i před rokem, kdy se starší, Peugeotem 207 obsadil pětadvacáté místo poté, co ztratil cenné minuty kvůli ulomenému kolu. Do cíle tak dojel jen díky tomu, že využil pravidla superrallye umožňujícího návrat do startovního pole s penalizací. Letos se nejvíce těší na páteční etapu.
"Hodně se mi líbila etapa ve vinicích. Loni se nám tam podařilo zajet i slušné časy," dodal Vojtěch. Letos se mu zatím vedlo v Mexiku, kde se s "enkovým" mitsubishi prosadil na bodované pozice v kategorii produkčních vozů.