Le Mans - Vozy Audi odolaly očekávanému útoku Toyoty a Porsche a popáté za sebou ovládly slavný vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans. Trojice André Lotterer z Německa, Marcel Fässler ze Švýcarska a domácí Francouz Benoit Tréluyer vyhrála v Le Mans potřetí po letech 2011 a 2012.
Úspěch týmu Audi podtrhl jeho druhý vůz, v němž jezdil i držitel rekordních devíti triumfů v závodu Tom Kristensen z Dánska. Druhé audi zaostalo za svými kolegy o tři kola. Pro Audi to byl sedmý double v historii.
Favorizovaná Toyota, jež udávala 14 hodin tempo závodu, nakonec dojela do cíle jen s jedním vozem. Na třetím místě ho dovez expilot formule 1 Brit Anthony Davidson.
Smůlu mělo při svém návratu do Le Mans i Porsche. Další bývalý pilot formule 1 Mark Webber z Austrálie musel s vozem 919 Hybrid odstoupit z prvního místa necelé dvě hodiny před koncem kvůli poruše na olejovém čerpadle.
Osmé místo obsadil vůz Oreca 03R - Nissan z týmu devítinásobného mistra světa v rallye Francouze Sébastiena Loeba, v němž jel i Jan Charouz. Ve své třídě LMP2 byl Charouz společně s Němcem Reném Rastem a Vincentem Capillairem z Francie čtvrtý.
Vytrvalostní automobilový závod 24 hodin Le Mans:
Absolutní pořadí: 1. Fässler, Lotterer, Tréluyer (Švýc., Něm., Fr./Audi R18 e-tron quattro) 379 kol, 2. Di Grassi, Gené, Kristensen (Braz., Šp., Dán./Audi R18 e-tron quattro) -3 kola, 3. Davidson, Lapierre, Buemi (Brit., Fr., Švýc./Toyota TS 040-Hybrid) -5 kol, ...8. Rast, Charouz, Capillaire (Něm., ČR, Fr./Oreca 03R-Nissan) -25 kol.
LM P2: 1. Dolan, Tincknell, Turvey (všichni Brit./Zytek Z11SN-Nissan) 356 kol, ...4. Rast, Charouz, Capillaire -2 kola.