Co vás jako pilota okruhových závodů vlastně přivedlo o Žiželic svézt se v rallyovém autě?
V rallyovém voze jsem nikdy neseděl a protože je to naše nejslavnější a nejsilnější motoristická disciplína a spousta lidí mi říkala, jaké to je fajn, tak jsem si to chtěl vyzkoušet. Ale bohužel počasí moc nevyšlo.
Takže to fajn nebylo?
Kdyby bylo sucho, bylo to víc fajn (smích).
A ten ťukanec na Peugeotu, který jste dnes řídil....
To bylo začátečnická daň. Než se člověk naučí auto ovládat, tak si musí zvyknout, jak brzdit a podobně. Byla to moje chyba, to se stává. Na okruhu takhle ty balíky slámy kupodivu nejsou. Nevím, kdo to tam rozmístil, ale docela to na té silnici překáží (smích).
Znamená to tedy, že zkušenosti z okruhu jsou hodně odlišné od toho, co jste poznal v rallyovém autě?
Hodilo se mi to při jedné nebo dvou jízdách, když bylo sucho. To bylo na asfaltu jako na okruhu. Jenže odpoledne začalo pršet a pak už je to úplně jinak. Na okruhu není vytahaná hlína, nejsou tam ty překážky.