Le Mans - I přes tragickou smrt dánského závodníka Allana Simonsena čtyřiadvacetihodinovka v Le Mans dojela až do konce. Cílovou čáru v neděli chvíli po 15. hodině symbolicky jako první proťal jeho krajan Tom Kristensen v Audi. Potvrdil tak svoji přezdívku "Pan Le Mans", protože jako první jezdec historie vyhrál tento závod devětkrát. Kolegy v posádce mu dělali zkušený Skot Allan McNish (třetí triumf v Le Mans) a domácí Loic Duval (premiérový úspěch).
Kristensen v cíli věnoval svoje vítězství právě krajanovi Simonsenovi. V první řadě věnuji toto vítězství Allanu Simonsenovi, dobrému příteli, kterého jsme v sobotu ztratili," pronesl Kristensen. Triumf dedikoval ještě svému otci, jenž v březnu zemřel.
Audi kvůli technickým problémům nepotvrdilo suverenitu z kvalifikace a na druhém místě dojel nejlepší prototyp konkurenční Toyoty, za níž se umístily "na střídačku" zbývající vozy německé a japonské výroby.
Šachovnicovou vlajku neviděl ani jeden z vozů české stáje Lotus. První z prototypů Lotus-Praga třídy LMP2 odstoupil po pěti hodinách závodu. Druhý, pilotovaný také Janem Charouzem, skončil v neděli po deváté hodině ranní kvůli rozbité spojce.
Výsledky: 1. Kristensen, McNish, Duval (Audi) 348 kol, 2. Davidson, Sarrazin, Buemi (Toyota), 3. M. Gené, Jarvis, di Grassi (Audi) všichni -1 kolo, 4. Wurz, Lapierre, Nakajima (Audi) -7 kol, 5. Lotterer, Treluyer, Fässler (Toyota) -10 kol, 6. Leventis, Kane, Watts (HPD) -16 kolo, 7. Baguette, Plowman, Gonzalez (Morgan) -19 kol, 8. Pla, Brundle, H Hansson (Morgan) -20 kol, 9. Rusinov, Martin, Conway (Oreca), 10. Krumm, Mardenborough, Ordoňez (Zytek) všichni -21 kol,... J. Charouz, Hölzer, Kraihamer (Lotus-Praha) nedokončili.