Už se vydala na trať Dakaru v sedle čtyřkolky a pak buginy. Loňský návrat na čtyřkolku jí zhatil problém s "nevhodným" sponzorem, který se na poslední chvíli znelíbil saúdskoarabským pořadatelům. Teď má ale Roučková nové plány a hlásí další změnu.
Na start nejtěžší dálkové soutěže světa se chce postavit jako pilotka osobního automobilu. "Pokud se to stihnu naučit," směje se s nadsázkou vždy pozitivně naladěná závodnice, která svůj nový kousek v garáži aktuálně poznává šroubek po šroubku.
Roučková spojila síly s týmem Ultimate Dakar Racing zkušeného dakarského harcovníka Tomáše Ouředníčka. "Tomáš mě oslovil a možnost spolupráce mě hned nadchla. Víme, že víc týmových aut v soutěži znamená větší šanci na dobré umístění. Budeme připraveni s pomocí a odhodláním zajet co nejlepší výsledek," vysvětlila rodačka z Děčína.
Toyota Land Cruiser 120 bude spadat do kategorie T2, tedy mezi produkční auta s povinnými úpravami. A právě povinné úpravy se v dílně právě dodělávají. Jméno auto ještě nemá. O něm, stejně jako o designu kombinézy a helmy, rozhodnou fanoušci. "Budou s námi od příprav po cílovou rovinku. Doufejme, že se na ni společně podíváme," řekla 36letá závodnice.
Vedle technické a fyzické přípravy stojí před Roučkovou další zásadní úkol. Musí naplnit pětimilionový rozpočet nutný k zajištění dakarské účasti. "Podpoře se meze nekladou, kdyby chtěl někdo dodat třeba řasenky, bylo by to super. Tu umím ztratit i v zavřeném stanu," dodala se smíchem závodnice, již čeká první ostrý start v září na Marocco Desert Challenge.