Samé bedny, mrkající závoďák i loterie na trajektu. Tak se balí a cestuje na Dakar

Ze souše na moře. Tak zní už léty prověřený model transportu závodní techniky na jihoamerický Dakar.
Minulý týden byl pro účastníky Rallye Dakar jedním z klíčových. V Peru se sice začne závodit až 6. ledna, ale už koncem listopadu proběhlo velké balení. Je potřeba sbalit všechno vybavení, náhradní díly, nářadí ale také potřebnou dávku energie ve formě různých tyčinek a nápojů.
Poslední velitelská porada pod vedením manažera Buggyry Jan Kalivody.
V Roudnici se to vedle všech těch vítězných pohárů radí asi skoro samo.
A teď už vzhůru do práce a nakládat. Každá bedna znamená díly a součástky za minimálně tisíce korun.
Foto: Buggyra
Radek Vičík Buggyra, Radek Vičík
29. 11. 2018 10:25
Nahlédněte s námi za kulisy týmu Buggyry. Roudničtí, stejně jako všichni jejich soupeři, balili před odjezdem kamionů a doprovodných vozidel na trajekt do francouzského Le Havru. Z Francie se celý konvoj po moři přesune do dějiště Rallye Dakar, jímž bude po Novém roce jihoamerické Peru.
 

Právě se děje

před 1 hodinou

Horská služba varuje v Krkonoších před ledovkou a náledím

Horská služba Krkonoše varuje před náledím a ledovkou. Hlavně na hřebenech hor komplikuje pohyb místy vyfoukaný zledovatělý terén, který se střídá s navátým novým sněhem. Na hřebenech Krkonoš je nejčastěji 40 až 110 centimetrů sněhu a nadále platí druhý mírný stupeň lavinového nebezpečí z pěti.

U hřebenové Luční boudy v nadmořské výšce 1415 metrů bylo ráno zataženo, 12 stupňů pod nulou. Ještě mrazivěji bylo na Sněžce, kde podle polské horské služby teplota ráno klesla na minus 13,8 stupně Celsia, pocitová teplota kvůli silnému větru byla téměř 22 stupňů pod nulou. Vítr dosahoval rychlosti přes 50 km/h. 

Zdroj: ČTK
Další zprávy