Jezdec týmu Big Shock Racing přišel kvůli dění kolem covidu-19 o tradiční květnové soustředění v Africe. Kamion nesoucí familiární jméno Karel tak dostal zabrat tento týden v blátě offroadové trati v Milovicích.
Kamion drsné zacházení v areálu bývalého tankodromu vydržel bez větší újmy. Praskly jen držáky na tlumiče, které mechanici obratem svařili. Macík si s automatem začíná dobře rozumět, i když občas pořád ještě hledá spojkový pedál.
"Po milovickém testování můžu říct, že automatická převodovka a související úpravy jsou kroky dobrým směrem. Pravou rukou občas pořád ještě hledám řadící páku, ale navigátor František mě vždycky plácne přes prsty," popisuje pilot Iveca.
S vývojem ale není zdaleka konec. V sedlčanských dílnách se bude na voze tvrdě pracovat až do začátku září, kdy se Big Shock Racing postaví na start závodu Baja Poland. Tam se nové technické úpravy vozu prověří poprvé v ostrém závodním tempu.