Vítězové ujeli celkem 85 okruhů průměrnou rychlostí 152,932 km/h.Stejný počet kol urazila i dvojice Václav Nimč s Adamem Lackem rovněž na voze Mercedes Benz DTM, která skončila na druhém místě. O jedno kolo zpět zůstala trojice Milan Maděryč, Tomáš Kostka, Jan Kopecký na voze Audi A4 rovněž ze série DTM.
Obhájce loňského absolutního prvenství Charouz zvítězil společně s Mückem zcela suverénně. Jeho cestu k vítězství neohrozil ani trest v podobě průjezdu boxy za předčasný start, který postihl Mückeho.
Charouz po závodě řekl, že měl menší problémy s brzdami. "Beru to ale jako daň za to, že jsme získali auto teprve nedávno před zahájením sezony," uvedl Charouz na internetových stránkách BPA.
Pilot druhého mercedesu Adam Lacko si naopak stěžoval na špatné nastavení, neboť mu po půlhodině závodu klouzala v zatáčkách přední část vozu a s řízením měl problémy.
V prvním závodě národní formule v divizi 3 zvítězil Igor Lešinský, který měl před druhým v pořadí Jakubem Horákem náskok pouze 0,190 sekundy. Na start se postavil i skokan na lyžích Jakub Janda, který ale kvůli poruše převodovky dvě kola před koncem závodu odstoupil.
V seriálu BMW 1 Challenge se představil poprvé za volantem závodního automobilu motocyklový závodník Lukáš Pešek, jenž v úvodním závodu obsadil páté místo. Prvenství vybojoval Lumír Firla s náskokem 0,825 sekundy před Petrem Fulínem. V druhém závodě pak Pešek v osmém kole odstoupil, když útočil na třetí místo a po kolizi se soupeřem skončil mimo trať. Zvítězil Fulín.
Charouz pak vyhrál i závod divize 4 ve sprintu na deset kol, když měl v cíli náskok 0,294 sekundy před Nimčem; třetí skončil Maděryč. V druhém závodě divize 3 si vedl nejlépe Tomáš Chabr.
Výsledky:
Divize 4 - vytrvalostní závod na 3 hodiny: 1. Charouz, Mücke (Něm./Mercedes Benz AMG DTM třídy C) 3:00:10,819 (prům. rychlost 152,932 km/h), 2. Nimč, Lacko (Mercedes Benz AMG DTM CLK) -2:32,895, 3. Maděryč, Kostka, Kopecký (Audi A4 DTM) -1 kolo, 4. Bezák (Švýc.), Studenič (Porsche 911 GT3 Cup) -5 kol, 5. Macháček, Charouz (Ferrari F430) -6 kol, 6. Machánek (SR), Barta, Racz (Maď./Porsche 911 GT3) -6 kol, 7. Šenkýř, Fried (BMW M3 GTR) -6 kol, 8. Matzke, Skula (Chevrolet Corvette) -7 kol, 9. Válek, Talkanitsa (Porsche GT3) -7 kol, 10. J. Urban, E. Janiš, M. Urban (Lamborghini Gallardo) -7 kol.
Sprint nad 2000 ccm: 1. Charouz 21:01,441 (prům. rychlost 154,196 km/h), 2. Nimč -0,294, 3. Maděryč -3,793, 4. Konopka (SR/Saleen S 7R) -28,933, 5. Liedl (SR/Audi DTM) -38,593, 6. Daniš (SR/Lamborghini Gallardo) -39,460.
Divize 3 - první závod (10 kol): 1. Lešinský 22:09,583 (prům. rychlost 146,293 km/h), 2. Horák -0,190, 3. Chabr (všichni Van Diemen) -18,412, 4. Procházka -22,426, 5. Loukota -30,127, 6. Polášek -38,382.
Druhý závod: 1. Chabr 22:14,643 (prům. rychlost 145,738 km/h), 2. Lešinský -2,944, 3. Horák -4,972, 4. Procházka (Delta) -15,092, 5. Ulmann (Elus) -34,472, 6. Koudela (Tomis) -34,979.
BMW 1 Challenge - první závod (11 kol): 1. Firla jun. 27:00,032, 2. Fulín -0,825, 3. Matějovský -3,699, 4. Vorba -8,123, 5. Pešek -18,123, 6. Daniš -23,644.
Druhý závod: 1. Fulín 26:56,491, 2. Matějovský -2,267, 3. Vorba -10,715, 4. Daniš -11,871, 5. Firla jun. -13,094, 6. Firla sen. -45,563.