Japonská značka měla závod plně v režii od startu. Bylo jen otázkou, zda vyhraje její speciál třídy Hyperauto s číslem 7, nebo osmička. Nakonec uspělo francouzsko-australsko-japonské trio, které porazilo posádku Mike Conway, Kamui Kobajaši a José Maria López o dvě minuty.
Za Toyotami se umístily dva elegantní speciály americké značky Glickenhaus. Ten se stal první vozem zkonstruovaným v USA na stupních vítězů Le Mans od roku 1969.
Roberta Kubicu dělil od triumfu ve slabší prototypové kategorii LMP2 jeden okruh. Polský rezervní pilot stáje formule 1 Alfa Romeo pilotoval vůz Oreca Prema Orlen Teamu, triumf ale nakonec slavila stáj Jota. Slovenský tým ARC Bratislava byl klasifikován na 21. pozici.
Loučení s profesionální kategorií LM GTE Pro sportovních vozů oslavilo vítězně Porsche, které se ubránilo před stíhací jízdou obou továrních vozů Ferrari. Amatérskou třídu LM GTE Am ovládl tým TF Sport s vozem Aston Martin. Trio herce Michaela Fassbendera obsadilo 16. pozici.
Vytrvalostní automobilový závod 24 hodin Le Mans:
1. Buemi, Hartley, Nakadžima (Švýc., N. Zél., Jap./Toyota GR010 Hybrid) 380 kol, 2. Conway, Kobajaši, López (Brit., Jap., Arg./Toyota GR010 Hybrid) -2:01,222, 3. Briscoe, Westbrook, Mailleux (USA, Brit., Fr./Glickenhaus 007 LMH) -5 kol.