Zatímco Francouz Buemi a Nakadžima z Japonska byly u předchozích dvou výher, Fernanda Alonsa letos nahradil jiný pilot se zkušeností z F1 - Brendan Hartley. Australan na Circuit de la Sarthre vyhrál už před třemi lety za volantem Porsche.
Toyota, která jako poslední nasazuje v elitní kategorii LMP1 hybridní vozy, měla závod od začátku pod kontrolou. Z vedení se dlouho radoval tým startující z pole position. Jenže trojici Mike Conway, Kamui Kobajaši a José María López výrazně zdržela výměna turba, takže skončila s deficitem šesti okruhů až třetí.
Mezi oba japonské vozy se se ztrátou pěti kol na vítěze vklínil vůz Rebellion s klasickým spalovacím motorem. Za jeho volantem se střídali Gustavo Menezes z USA, domácí pilot Norman Nato a Brazilec Bruno Senna.
Ve vyrovnané nižší prototypové kategorii LMP2 vyhrál tým United Autosports, který vede současný boss stáje F1 McLaren Zak Brown. Sportovním vozům v obou kategoriích (profesionální LMGTE Pro i LMGT Am) vládla auta značky Aston Martin.
Vytrvalostní automobilový závod 24 hodin Le Mans:
1. Buemi, Nakadžima, Hartley (Švýc., Jap., N. Zél./Toyota TS050 Hybrid) 387 kol, 2. Senna, Menezes, Nato (Braz., USA, Fr./Rebellion R13) -5 kol, 3. Conway, Kobajaši, López (Brit., Jap., Arg./Toyota TS050 Hybrid) -6 kol.