Na vlastní kůži: Z rybníku mezi mantinely s profesionály? Super zážitek, říká redaktor Aktuálně

David Janeczek David Janeczek
26. 2. 2017 7:03
Radegast společně s BPA připravila pro sportovní novináře hokejový trénink za účastí tří extraligových beků Tomášem Voráčkem z Mladé Boleslavi, Janem Piskáčkem a Richardem Nedomlelem ze Sparty. Trénink vedl kouč obránců Sparty Jiří Veber.
Video: David Janeczek

Praha - Radegast a společnost BPA připravil pro sportovní novináře hokejový workshop za účasti extraligových obránců. Konkrétně Tomáše Voráčka z Mladé Boleslavi, Jana Piskáčka a Richarda Nedomlela ze Sparty. Trénink na ledě vedl kouč beků Sparty Jiří Veber.

V hokejové extralize se už dávno zabydlel takzvaný Radegast Index, který oceňuje bojovníky na ledě. Do statistiky se počítají hity, zblokované střely a účast na ledě při vstřelených a inkasovaných gólech. Rekordmanem v této disciplíně je vítkovický Jan Výtisk, ale třeba právě Nedomlel byl v únoru v této statistice čtvrtý nejlepší v celé extralize.

Extraligoví hokejisté brali trénink, který byl zaměřen na hru beků ve středním i obranném pásmu, v lehoučkém tempu. Přesto byla rychlost oproti rybníkovému hokeji, se kterým mám bohaté zkušenosti, nesrovnatelná. 

Po úvodní debatě v kabině s hráči a trenérem jsme společně s novinářskými kolegy nafasovali kamery v helmách. A postupně si zkusili ve středním pásmu navázat útočícího hráče, bránění u mantinelu, přečíslení dva na jednoho a závěrečné nájezdy na mládežnického brankáře Sparty.

Hráči si na oko postěžovali, že se nenašlo v řadách novinářů více dobrovolníků. S některými by se určitě rádi potkali na ledě. Přesto i v menším počtu bruslařů byla konfrontace s profesionály perfektním zážitkem. 

 

Právě se děje

před 1 hodinou

Tesco varuje před podvodnými SMS zprávami o výhře v soutěži. Firma žádnou neorganizuje

Společnost Tesco varuje před podvodníky, kteří rozesílají lidem SMS zprávy o tom, že si mají u ní vyzvednout výhru v soutěži. Firma informovala, že žádnou takovou soutěž neorganizuje a zákazníci nemají na uvedené zprávy reagovat.

"Tato podvodná aktivita poškozuje dobré jméno společnosti Tesco. Podniká proto všechny dostupné kroky, aby ochránila své zákazníky i své podnikání," uvedli zástupci firmy.

V případě pochybností mají podle nich zákazníci kontaktovat zákaznickou linku firmy 800 222 555 a ověřit si, jestli jde o její oficiální soutěž.

Další zprávy