reklama
 
 

Řev fanoušků či politiků, ceny i spor s muslimy. Tak české sporty měnily svá loga

Hokej Foto: ceskyhokej.org

Hokej

Hokejový svaz uvedl v létě nové logo jako dárek ke svým 110. narozeninám, ovšem mnohé fanoušky nepotěšil. Naopak. Řada kritiků tvrdí, že výtvor evokuje firmu Scania, která mimo jiné vyrábí náklaďáky.

Logo lva stálo půl milionu korun, vznikalo zhruba rok a půl a stojí za ním kreativní agentura Go4Gold. Jedním z konzultantů byl vyhledávaný grafický designér Alan Záruba.

Svaz dosavadní negativní reakce odráží tím, že změnu musel udělat. "Důvody jsou dva. Tím prvním a hlavním je, že Český svaz ledního hokeje (nově Český hokej) neměl korporátní identitu. Nebyl identifikovatelný. Používal státní znak stejně jako každá radnice," řekl svazový sekretář Martin Urban. "A když už identitu máte, můžete si ji právně chránit." S tím souvisí peníze za prodej reklamních předmětů.

autor: jzp | 8. 11. 2018 10:19

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama