reklama
 
 

Řev fanoušků či politiků, ceny i spor s muslimy. Tak české sporty měnily svá loga

Florbal Foto: ceskyflorbal.cz

Florbal

Razantní proměnu své identity oproti minulosti ohlásil Český florbal v létě 2015. Logo vzešlo z národního symbolu lva a florbalových prvků, jako je brankářská maska a děrovaná čepel hole. Výtvor je dílem studia Dynamo design, které uspělo v uzavřeném výběrovém řízení. Odbornou komisi vedl designér Alan Záruba, jenž coby konzultant pracoval i na změně identity Českého hokeje.

Někomu vadí, že v logu chybí děrovaný míček, a tak nemusí být zřejmé spojení s florbalem, jinak ale výtvor nevyvolal větší kontroverze. Dokonce získal stříbro na ADC Creative Awards 2016 v kategorii Korporátní identita.

autor: jzp | 8. 11. 2018 10:19

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama