Řev fanoušků či politiků, ceny i spor s muslimy. Tak české sporty měnily svá loga

jzp jzp
8. 11. 2018 10:19
Áčko české hokejové reprezentace nastoupí dnes večer proti Švédsku poprvé v nových dresech, na nichž je místo státního znaku logo svazu. Ten letní změnou své tváře navázal na jiné české kolektivní sporty včetně fotbalu. Novinky někdy vyvolaly kontroverzi doma či v zahraničí.

Poté, co si projdete všechny proměny, můžete v anketě hlasovat o nejlepší logo:

český florbal identita
český florbal identita | Foto: ceskyflorbal.cz

Florbal

Razantní proměnu své identity oproti minulosti ohlásil Český florbal v létě 2015. Logo vzešlo z národního symbolu lva a florbalových prvků, jako je brankářská maska a děrovaná čepel hole. Výtvor je dílem studia Dynamo design, které uspělo v uzavřeném výběrovém řízení. Odbornou komisi vedl designér Alan Záruba, jenž coby konzultant pracoval i na změně identity Českého hokeje.

Někomu vadí, že v logu chybí děrovaný míček, a tak nemusí být zřejmé spojení s florbalem, jinak ale výtvor nevyvolal větší kontroverze. Dokonce získal stříbro na ADC Creative Awards 2016 v kategorii Korporátní identita.

 

Právě se děje

před 50 minutami

Disney bude od zaměstnanců vyžadovat očkování

Walt Disney Company se přidala k firmám, které od svých zaměstnanců začnou vyžadovat očkování proti nemoci covid-19. "Očkování je nejlepší nástroj, kterým můžeme celosvětovou pandemii dostat pod kontrolu a ochránit naše zaměstnance," vysvětlil agentuře AP mluvčí společnosti, jež provozuje zábavní parky, televize, filmová studia i vydavatelství.

Zaměstnancům, kteří dosud očkovaní nejsou, Disney poskytne 60 dnů na to, aby se nařízení přizpůsobili. Po dohodě s odbory rovněž firma oznámila, že očkování bude vyžadovat od všech budoucích pracovníků. Stejně jako Disney hodlají očkování od zaměstnanců vyžadovat firmy Walmart, Google, Facebook, Twitter, Uber, Lyft nebo noviny Washington Post. Podobné opatření, byť zatím ne plošně pro všechny pracovníky, zavádí i videotéka Netflix.

Zdroj: AP
Další zprávy