Amatérismus Hradce by jinde neprošel, tvrdí grafik. Nejhezčí logo má Sparta

Ondřej Zoubek Ondřej Zoubek
1. 1. 2021 15:13
V čem je podobnost Pardubic a Anaheimu? Proč zvíře ve znaku nemusí cenit zuby, a přesto budí respekt? Grafik Karel Hejkal pro Aktuálně.cz okomentoval vybraná hokejová loga z české extraligy a porovnal je s některými zahraničními. Oceňuje Zlín a Spartu, naopak neoriginálnímu Liberci doporučuje změnu.

Karel Hejkal provozuje webovou stránku dresblog.cz a své názory týkající se světa designu a sportu publikuje také na sociálních sítích. Primárně se zaměřuje na hokej, fotbal a cyklistiku.

Pravidelně komentuje i extraligové dresy a sestavuje žebříčky. V minulé sezoně vyhrál z pohledu Hejkala a dalších členů jeho poroty Litvínov. Nicméně teď už se pojďme podívat na zmiňovaná loga.

Logo hokejového klubu Mountfield Hradec Králové.
Logo hokejového klubu Mountfield Hradec Králové. | Foto: Wikipedia

Mountfield Hradec Králové

Patrně nejhorší logo extraligy. Nesourodý slepenec trpící přebujelým egem vlastníka stejně jako tristní úrovní zpracování.

Logo má být kompaktní, ctít hierarchii prvků. Zde však vidíme dva různé fonty, tři velikosti písma. Výrazný sponzor se o pozornost přetahuje s větší, ale tlumenější hlavou lva vyčuhující navíc odkudsi ze suterénu. Ve štítu však není místo pro obojí.

Vše završuje zoufalá úroveň zpracování lva. Obtahová linka je kolísavá, hříva či detaily nevěrohodné, všelijak pokřivené, amatérské. A koruna napařená na hlavě? Pardon, ale takhle ji nenosí král, nýbrž flamendr vracející se po ránu z tahu.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 2 hodinami

Dálnice D11 z Hradce do Jaroměře se autům otevře 17. prosince

Dokončovaný úsek dálnice D11 z Hradce Králové do Jaroměře se motoristům otevře 17. prosince. Stát bude 4,1 miliardy korun bez DPH. Jde o největší současnou stavbou na území Královéhradeckého kraje, řekl ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Na úseku u Smiřic se v sobotu konal den otevřených dveří.

"Za necelé tři měsíce po dálnici budou jezdit auta. Diskutujeme dnes s lidmi přípravy silnic. Je to samozřejmě trochu sebeprezentace, ale chceme ukázat, že příprava a stavba dálnice není jednoduchá," řekl Mátl.

Stavba je rozdělena na dva úseky z Hradce Králové do Smiřic a ze Smiřic do Jaroměře. Stavba trasy do Jaroměře začala v dubnu 2019, z Hradce do Smiřic se buduje od února 2019.

"My jsme dokonce zrychlili, stavba se měla otevírat až v příštím roce během průběhu léta, podařilo se nám se zhotovitelem vyjednat zkrácení lhůty o osm měsíců. Příprava dálnice trvá daleko déle, to jsou někdy i desítky let," řekl Mátl. Šest až deset let příprava podle Mátla zabere vždycky.

D11 z Prahy do Hradce Králové a na státní hranici s Polskem začal stát budovat v roce 1978 a od roku 2017 dálnice končí v Hradci Králové. Z plánovaných 154 kilometrů dálnice se jezdí zhruba po 91 km. Stavba z Hradce do Jaroměře navazuje na úsek dálnice z Hradce Králové, měří 22,4 kilometru. Vede podél současné silnice první třídy na Jaroměř a Náchod. Za Jaroměří se napojí na silnici I/37.

Zdroj: ČTK
Další zprávy