Praha - Hokejová Sparta vstupuje do nadcházející extraligové sezony s novým partnerem. Stala se jím společnost Tesla a. s.
Jméno partnera ponese i hokejový stadion Sparty, kdysi vedený pod názvem T-Mobile Arena. Po roční odmlce, kdy byl holešovický stánek bez sponzora, se mění od prvního září na Tesla Arenu.
V rámci spolupráce, která byla podepsána na tři roky, chce klub celou řadou projektů podporovat marketingové a obchodní aktivity svého partnera.
"Těší nás, že jako partneři budeme se společností Tesla spolupracovat při rozšiřování jejích obchodních aktivit nejen v České republice. Věřím, že naše partnerství bude dlouhodobé a povede k všestranné spokojenosti," doufá prezident Sparty Viliam Sivek.
Ve sparťanské aréně se ročně uskuteční desítky sportovních, kulturních a společenských akcí. Hlediště druhé největší multifunkční arény v České republice pojme 14 500 fanoušků. Ročně zimní stadion navštíví více než 400 tisíc diváků.