Nové lákadlo Synot ligy: Trefíš z půlky břevno, vyhraješ milion

ČTK Sport ČTK, Sport
11. 9. 2015 15:25
Fotbaloví fanoušci se během zápasů této sezony první ligy mohou stát milionáři.
Fanoušci budou mít jedinečnou šanci.
Fanoušci budou mít jedinečnou šanci. | Foto: Milan Kammermayer

Praha - Fotbaloví fanoušci se během zápasů této sezony první ligy mohou stát milionáři. Potřebují k tomu při vybraných zápasech uspět ve vědomostní soutěži a následně během poločasové přestávky trefit z půlky hřiště břevno branky. Jako první se o to mohou pokusit diváci při nedělním šlágru 6. kola mezi Jabloncem a Spartou.

Vybráno bude celkem patnáct utkání sezony, vždy jedno v daném kole, v nichž fanoušci mohou soutěžit o milion. Na podzim to vedle duelu v Jablonci budou zápasy Bohemians 1905 - Plzeň, Ostrava - Olomouc, Sparta - Bohemians 1905, Plzeň - Sparta, Zlín - Slovácko a Slovácko - Slavia.

Přesně 45 minut před výkopem zveřejní moderátor přímo na daném stadionu soutěžní otázku, na kterou budou fanoušci odpovídat sms zprávou. Soutěž s názvem Milionový kop začne půl hodiny před úvodním hvizdem a čtyři diváci s nejrychlejší správnou odpovědí postoupí do poločasového finále. V něm bude mít každý dva pokusy na to, aby ze středu hřiště přímo trefil břevno. Pokud se mu to povede, získá milion korun.

"Pro fanoušky by se díky Milionovému kopu mohly stát poločasové přestávky poměrně dramatickou a zábavnou podívanou," uvedl v tiskové zprávě ředitel komunikace profesionálních soutěží Daniel Hajný. "Češi jsou velmi soutěživí, proto věříme, že podobné akce pomohou přilákat na stadiony další fotbalové fanoušky," dodala Magda Pekařová, tisková mluvčí skupiny Synot, která je generálním partnerem ligy.

 

Právě se děje

před 28 minutami

Disney bude od zaměstnanců vyžadovat očkování

Walt Disney Company se přidala k firmám, které od svých zaměstnanců začnou vyžadovat očkování proti nemoci covid-19. "Očkování je nejlepší nástroj, kterým můžeme celosvětovou pandemii dostat pod kontrolu a ochránit naše zaměstnance," vysvětlil agentuře AP mluvčí společnosti, jež provozuje zábavní parky, televize, filmová studia i vydavatelství.

Zaměstnancům, kteří dosud očkovaní nejsou, Disney poskytne 60 dnů na to, aby se nařízení přizpůsobili. Po dohodě s odbory rovněž firma oznámila, že očkování bude vyžadovat od všech budoucích pracovníků. Stejně jako Disney hodlají očkování od zaměstnanců vyžadovat firmy Walmart, Google, Facebook, Twitter, Uber, Lyft nebo noviny Washington Post. Podobné opatření, byť zatím ne plošně pro všechny pracovníky, zavádí i videotéka Netflix.

Zdroj: AP
Další zprávy