reklama
 
 

Sparta, nebo Bayern? Letenští hlásí nového "pohárového" sponzora

27. 11. 2018 14:17
Fotbalová Sparta den před osmifinále domácího poháru proti Opavě oznámila, že podepsala novou sponzorskou smlouvu. Hruď fotbalistů pražského klubu bude v domácích i evropských pohárech nést logo společnosti T-Mobile.

"T-Mobile byl už v minulosti silným partnerem Sparty, v tuto chvíli se však stává jedním z těch nejdůležitějších," uvedl nový generální ředitel Sparty František Čupr. Kolik nový sponzor do klubové kasy pošle ale Pražané nezveřejnili. "Jedná se o dlouhodobou spolupráci, která je pro klub z ekonomického hlediska velice významná," dodal Čupr.

Dresy pro ligová utkání budou i nadále nést logo společnosti SazkaBet, s níž Sparta uzavřela v únoru 2017 dvouletý kontrakt. I tato smlouva byla neveřejná, nicméně podle zákulisních informací měla Spartě přinést kolem 20-30 milionů korun ročně. V pohárových zápasech ovšem Sparta až dosud hrála v trikotech bez reklamy, neboť některé země zakazují propagaci loterijních a sázkových společností.

Zajímavostí je, že "pohárové" dresy Sparty s logem T-Mobile se vizuálně mírně podobají trikotům německého giganta Bayernu Mnichov. Ten ale na rozdíl od pražské Sparty neobléká Nike, nýbrž německý oděvní gigant Adidas. Rozdíl je samozřejmě i v barvě dresu, byť oba kluby vyznávají jako hlavní barvu odstíny červené, a grafických detailech.

Stejného sponzora měly Sparty a Bayern už v minulosti, oba kluby totiž podporovala automobilka Opel. S letenským klubem ale ukončila spolupráci v roce 1999 a s Bayernem o čtyři roky později.

Současné dresy Sparty a Bayernu si můžete porovnat níže.

autor: yac | 27. 11. 2018 14:17

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama