Trenér Trpišovský si v Portugalsku zlomil nos a musel na operaci

ČTK ČTK
22. 1. 2019 10:55
Kouč fotbalistů Slavie Praha Jindřich Trpišovský si na soustředění v Portugalsku během tréninku zlomil nos a podle klubového webu musel podstoupit operaci.
Tisková konference Slavie, představení posil: Jindřich Trpišovský
Tisková konference Slavie, představení posil: Jindřich Trpišovský | Foto: Milan Kammermayer

Dvaačtyřicetiletý trenér v pondělí večer absolvoval chirurgický zákrok v místní nemocnici za doprovodu lékařského týmu Slavie. Lídři české ligy dnes od 14 hodin sehrají úvodní přípravný zápas v Portugalsku proti Pekingu Čung-che Kuo-an.

"Trenér Trpišovský má za sebou úspěšnou operaci zlomeného nosu. Nyní čeká na propuštění z nemocnice a odpoledne by chtěl navštívit naše utkání," řekl ČTK tiskový mluvčí Slavie Michal Býček.

 

Právě se děje

před 4 minutami

Biden vybral nového velvyslance při EU, nominaci ještě projedná Senát

Americký prezident Joe Biden hodlá na post velvyslance při Evropské unii nominovat právníka a bývalého ambasadora USA v Rumunsku Marka Gitensteina. Bílý dům to oznámil v prohlášení společně s dalšími nominacemi. Jmenování Gitensteina je podobně jako obsazování čelných postů na ministerstvech podmíněno souhlasem amerického Senátu.

"Bude mi ctí, budu-li schválen, pomoci implementovat agendu přijatou na červnovém summitu USA a EU," uvedl následně ve vlastním komuniké kandidát na pozici velvyslance. "Je to robustní a komplexní agenda, která zahrnuje spolupráci s našimi partnery v EU ve snaze udávat kurz světové ekonomiky v 21. století, zajistit pravidla založená na našich sdílených demokratických hodnotách, a postavit se sdíleným výzvám od covidu-19 po klimatické změny," citoval z vyjádření zpravodajský web Axios.

Zdroj: ČTK
před 8 minutami

Bělorusko označilo opoziční televizní kanál Belsat za extremistický, úřady zablokovaly jeho stránky i účty

Běloruský soud v úterý označil opoziční televizní kanál Belsat, který obsáhle informoval o demonstracích proti autoritářskému prezidentovi Alexandru Lukašenkovi po loňských volbách, za extremistický. Běloruské úřady podle agentury AP následně oznámily, že zablokovaly jeho webové stránky a všechny jeho účty na sociálních sítích v Bělorusku.

Rozhodnutí soudu ve městě Gomel se zakládalo na vyšetřování, které vedlo běloruské ministerstvo vnitra, sdělila mluvčí ministerstva Olga Čemodanovová. Proč byl obsah zpravodajství polského televizního kanálu zaměřeného na Bělorusko Belsat shledán extremistickým, není z vyjádření Čemodanovové jasné. Mluvčí pouze varovala, že za sdílení obsahu médií, která jsou považována za extremistická, hrozí pokuta či vězení v délce až 15 dnů.

Zdroj: ČTK
Další zprávy