Nejrychlejší rallye historie: Velké rány, kutálení a kácení

Letošní Finská rallye se stala průměrem 125,44 km/h vůbec nejrychlejším podnikem historie světového šampionátu v automobilových soutěžích. Není divu, že se při ní udála celá řada divokých karambolů.
Letošní Finská rallye se stala průměrem 125,44 km/h vůbec nejrychlejším podnikem historie světového šampionátu v automobilových soutěžích. Není divu, že se při ní udála celá řada divokých karambolů. Tím nejdivočejším se prezentoval Robert Kubica, jenž si takhle "zalétal" pouhých 300 metrů před koncem 18. rychlostní zkoušky.
Hezké "kutululu" se povedlo i Norovi Eyvindu Brynildsenovi. Ani jeho Ford Fiesta (ve slabší specifikaci RRC ) už dál nejel.
Fordy měly vůbec na slavné "rallye tisíce jezer" těžké časy. Domácí 
Ville Marttinen svojí Fiestou R2 pokácel pár mladých stromků.
Finské drama načal už v zahřívacím shakedownu Thierry Neuville, jenž svůj Hyundai poslal mezi stromy. Mechanici korejského továrního týmu pak měli těžkou noc, Belgičan se jim za to odvděčil čtvrtým místem v konečné klasifikaci soutěže.
Foto: WRC via Twitter
Sport Sport
3. 8. 2015 14:18
Letošní Finská rallye se stala průměrem 125,44 km/h vůbec nejrychlejším podnikem historie světového šampionátu v automobilových soutěžích. Není divu, že se při ní udála celá řada divokých karambolů.

Více o automobilových soutěžích čtěte ZDE

 

Právě se děje

Další zprávy