Český trumf pro Dakar. Tak vypadá svlečená Tatra Fat Boy

Navštivte s námi zázemí týmu Buggyra, jehož tajemství odhalí naše fotoreportáž.
Buggyra vyhrála v konkurenci několika českých stájí konkurz a jako jediná startuje v Dakaru přímo s tovární podporou kopřivnické Tatry.
Ta zahrnuje konstrukční i technickou spolupráci na úpravách Fat Boye, jak v Roudnici svůj speciál pojmenovali.
Ty časy, kdy se piloti chlubili, jak jim auto vydrželo pět Dakarů, jsou dávno pryč. Dnes je třeba po každém ročníku vůz rozebrat, repasovat a vyměnit všechno, co jen trochu zavání "problémy".
A nesmíme zapomenout na inovace. Roudničtí na nový ročník připravili "bombu", první závodní tatru v historii Dakaru s kotoučovými brzdami na přední nápravě.
Foto: Radek Vičík
Radek Vičík Radek Vičík
14. 11. 2014 14:06
Navštivte s námi zázemí týmu Buggyra, jehož tajemství před Rallye Dakar odhalí naše fotoreportáž.

Roudnice nad Labem - Asi málokdo ze stovek řidičů automobilů, kteří den co den projíždějí centrem Roudnice nad Labem, tuší, že míjí zázemí jednoho z nejlepších tuzemských automobilových týmů. Pojďte se s námi podívat přímo do dílen Buggyry, kde finišuje příprava jejich Tatry před odjezdem na Rallye Dakar 2015.

 

Právě se děje

Další zprávy